Contactformulier
Meer weten of een aanvraag plaatsen? Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.
Act Inc.
Veembroederhof 111
1019 HD Amsterdam
info@actinc.nl
020 494 32 31
Meer weten of een aanvraag plaatsen? Vul het formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.
Veembroederhof 111
1019 HD Amsterdam
info@actinc.nl
020 494 32 31
Een multidisciplinair team wil graag nieuwe producten ontwikkelen voor studenten om ze financieel te ontstressen. In de studio sprinten we via rapid
research en rapid decision making naar 4 prototypes en een experiment builder die in kleine pilots getest worden. Het ABN AMRO innovatieteam werkt nu vaker als een snelle wendbare start up.
Het managementteam wil weten hoe ze de optimale gast ervaring kunnen doorvoeren tot in de haarvaten van het hotel. En wat ze moeten investeren en veranderen in en aan mensen en middelen. We bouwen met hun team in de sprint studio een databased modulaire experience flow. En kiezen met de stakeholders de scenario’s die ze direct en gefaseerd kunnen invoeren om de visie “ more tan justa hotel” terug te zien op elke locatie.
Het innovatieteam van Tata Steel wil samen met de werkvloer innoveren. Hoe kunnen we een logische en natuurlijke manier vinden om innovatie vanuit nieuwe concepten te verbinden aan de kennis en kunde van de vakmensen op de werkvloer? In de SprintStudio bouwen we met beide partners een haalbaar en direct inplanbare co-creatie aanpak. Samen innoveren is nu een staalharde aanpak die uit de walserij rolt.
In het leiderschapsprogramma leren de storemanagers alles over hun persoonlijke en professionele stijl. We leren ze hun leiderschapsinzichten vertalen in pakkende verhalen. Om ze te vertellen in hun team, aan klanten en andere leiders binnen hun bedrijf. What else?
De accountancy is in beweging. Wij leren docenten en adviseurs de branche te adviseren met een goed verhaal, interactief en crossmediaal te presenteren; met de nieuwste inzichten over storytelling en de merk waardige SRA-stijl.
Monteurs met passie voor nieuwe groene technieken oefenen hoe ze dit kunnen koppelen aan de klanten die duurzaam willen. Technische vaktaal vertalen in taal die de klant begrijpt. Ook leren ze om hun leidinggevende en collega’s warm te maken voor de kansen die deze duurzame technieken hun bedrijf bieden.
In een roadshow van maximaal een uur spelen we dilemma’s en toekomstbeelden rondom veiligheid op de werkvloer. We maken het onderwerp bespreekbaar zonder met het vingertje te wijzen, maar zijn juist benieuwd: wanneer besluit je om te slijpen zonder veiligheidsbril? Of wanneer spreek je iemand wel of juist niet aan? Spelenderwijs komen deelnemers samen tot concrete speerpunten die ze direct kunnen toepassen.
Met onze ‘successhow’ gaan we met improvisatietheater op zoek naar de talenten en kwaliteit binnen bedrijven. We spelen herkenbare situaties uit de dagelijkse praktijk. Deelnemers schrijven hun input op papieren vliegtuigjes en gooien deze naar de acteurs. Het prikkelt, schuurt, maar is vooral om te lachen. Om te verbinden sluiten we af met speeddate over eigen talent en een complimentenronde
Hoe manage je de generatieverschillen op de werkvloer? Hoe werk je samen met babyboomers, generatie X, Y, Z? Wij overbruggen elke kloof met regiescènes, monologen en ‘Generatie Bingo’. Deelnemers krijgen een uniek kijkje in het werk- en privéleven van diverse leeftijdsgroepen; ze beleven de verschillen, maar ook de overeenkomsten in hun kijk op de wereld.
Ben jij fit for the future? Wordt jouw werk overgenomen door een robot?
Heb jij de juiste 21th century skills? Wat zijn jouw motivatoren in je werk?
En wat doe je om fysiek en mentaal fit te blijven? Ontdek wat je moet
weten, of jij fit bent en wat je kunt doen om de fit met de future te maken!
Open samen een winkel en zorg voor voldoende personeel, met de kerncompetenties, de juiste drive en voldoende uithoudingsvermogen. Conform het
DNA van het bedrijf. Assessoren scoren de competenties van de kandidaat
managers en kunnen echt winkel gedrag zien!
Leer alles over je nieuwe service, je nieuwe product en zorg voor een echte launch. Met als ingrediënten: FAQ’s van klanten, mini-pitches voor je klant, advies op maat, diepere productkennis, je veranderende rol als verkoper, omgaan met “klachten” en het blind gebruiken van je tools. Om uiteindelijk met een app je product te lanceren.
Draagvlak creëren voor verandering. Een andere werkwijze, nieuwe kerncompetenties of klantbenadering s(t)imuleren in een game met dwarsliggende-, voorzichtige of vooroplopende collega’s en stakeholders. Allemaal met ogenschijnlijk verschillende belangen en misschien wel hetzelfde doel voor ogen. Word samen met je “team” een meesterveranderaar.
Eén jaar virtueel leidinggeven aan een team met alle soorten gesprekken: de HR-cyclus, ontwikkelen van je team, coaching, correctiegesprekken, visie delen, performance meten en successen vieren. Haal het maximale uit je team met diverse karakters. Als je het goed doet wordt je team beter en anders….
Een innovatielab met een échte, actuele businessvraag van een klant. In deze game ontmoet je echte en virtuele influencers. Je leert instant innovatietools toe te passen. Het beste team wint de kans om hun idee in de real life business van de klant te lanceren.
Agenten, rechercheurs, bijzondere teams en AT’s hebben een geweldsmonopolie. Ze mogen gepast geweld gebruiken. We leren ze situaties inschatten, gedrag van verdachten en omstanders te lezen en als team op het juiste escalatieniveau hun vaardigheden en middelen in te zetten. De fysieke acteurs spelen het gepaste geweld en de bijpassende emotie en ze testen de deelnemers plus de scenario’s van de politie. Voor als het echt nodig is….
Passagiers misdragen zich steeds vaker tijdens de vlucht. Op grote hoogte kun je de marechaussee niet om bijstand vragen. De cabin crew leert als team situaties te de-escaleren en als het moet een passagier te fixeren tot einde vlucht. Met oog voor veiligheid van henzelf, de overige passagiers en van de verd achte. We leren ze slimme technieken om samen sterk te zijn.
Buren dreigen elkaar te lijf te gaan. Hangjongeren vallen buurtbewoners lastig. Toeristen flippen onder invloed van onbekende middelen. Handhavers van de gemeente Amsterdam zijn vaak als eerste ter plaatse en kunnen door hun mentale
en fysieke skills erger voorkomen. We leren ze situaties snel in te schatten en de-escalerend op te treden. En – als het dan toch escaleert – om met duidelijke lichaamstaal uit geweldsituaties te blijven. Totdat de politie ter plaatse is.